اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۴۴۱۳۲

واکنش عادل فردوسی‌پور به پیراهن درآوردن کاپیتان پرسپولیس

واکنش عادل فردوسی‌پور به پیراهن درآوردن کاپیتان پرسپولیس
امید عالیشاه حالا با آگاهی کامل پس از گلزنی به استقلال پیراهن خود را در آورد اما وقتی یک جوان ۲۱ ساله بود بعد از گلزنی به استقلال از خود بی‌خود شده بود.
۱۸:۵۶ - ۲۴ آذر ۱۴۰۲
وانانیوز|

وقتی بازی پرسپولیس و استقلال در دربی ۱۰۲ کاملاً کسل کننده و بدون موقعیت خاصی دنبال می‌شد، هواداران پرسپولیس یک صدا امید عالیشاه را تشویق کردند و از یحیی گل‌محمدی خواستند کاپیتان تیمشان را به زمین بفرستد. عالیشاه که یکی از دربی بازهای قهار محسوب می‌شود بار دیگر به استقلال گل زد.

نخستین گل امید به این رقیب سنتی در سال ۹۳ بود؛ وقتی پرسپولیس یک گل عقب بود و با دو گل جبران کرد و برنده بازی شد. در آن مسابقه عالیشاه روی سانتر مرحوم نوروزی با ضربه سر دروازه فروزان را باز کرد و وقتی به سمت پیست تارتان دوید، پیراهنش را از تن درآورد و به گوشه‌ای پرتاب کرد. در این لحظه بود که پرسپولیسی‌ها میان شادی دچار شوک شدند و تازه فهمیدند که عالیشاه پیش از گل هم یک کارت زرد دریافت کرده است.

 به این ترتیب پرسپولیسی‌ها برای اینکه از اخراج او جلوگیری کنند عالیشاه جوان را دوره کردند تا شاید شادی خاص او از چشم داور پنهان بماند. در این لحظه بود که عادل فردوسی‌پور گزارشگر آن مسابقه گفت که این دیگر یک جو گیری کامل بود! در شرایطی که استقلالی‌ها توپ را وسط زمین برده و آماده شروع دوباره مسابقه بودند اما عالیشاه خیلی دیر به زمین آمده و دلش نمی‌خواست با کارت قرمز مواجه شود.

با این حال یدالله جهان‌بازی کارت زرد و قرمزش را آماده کرده بود و به محض ورود عالیشاه او را از زمین اخراج کرد. در آن بازی واکنش محمود خوردبین نیز در نوع خود جالب بود. سرپرست وقت پرسپولیس با عصبانیت به آن گوشه زمین رفت و وقتی دوربین تلویزیونی روی صورتش آمد مشخص شد که می‌گوید «ببریدش بیرون» و حسابی از دست بازیکن جوان تیمش عصبانی بود.

حالا امید عالیشاه کاپیتان پرسپولیس است و هنوز هم این عادت را ترک نکرده است. او حالا این خوشحالی را به امضای خود در دربی‌ها تبدیل کرده و سومین گل خود به استقلال و سومین خوشحالی مشابهش را انجام داد و به نظر می‌رسد همچنان مشتاق دریافت کارت زردهای بیشتر پس از خوشحالی مقابل استقلال است!

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین